Uppe i stockholm!

Då var man hemma hos mamma i Sthlm, varit här sen i onsdags :) Skönt med lite egen tid, hjärtat blev kvar hemma då han har mkt i skolan nu på slut tampen...
Igår var jag ute på mamms jobb med mamma och hennes jobbar kompisar då dom hade fest för en som gick i pension, var god mat med mkt dricka :) Är lite bakis idag men okej ändå :) Snart är det mat, blir grillat, potatisgratäng, fläskfilé, kycklingfilé, ytterfilé, majs och rostade grönsaker. Mmmmm så gott, är jätte hungrig... :P
På tisdag ska jag hem te pappa eftersom han fyller år på onsdag, då ska jag laga klyftpotatis och baconlindad/fylld kycklingfilé och paj med efterrätt :) Får se om jag lyckas lika bra som älsklingen.... Han som lyckas med ny mat medans jag är duktig på dom vanliga rätterna :P
Slänger upp en bild på mig innan jag åkte te mammas jobb och en på mig och mamma efter några glas vin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0