Våren är äntligen här!!

Sitter och tar en paus ifrån pluggande som jag fattar nada av men men läser ändå... Det får gå som det går, inget att stressa över känner jag, då mår man bara dåligt, bara göra sitt bästa...
Idag har jag legat på soffan och tagit det lugnt men sen blev jag trött på att det var så dammigt och äckligt hemma så jag tog tag i det och dammsög, dammade, tvättade speglarna, tog disken och moppade och nu luktar det fräsht hemma igen :) så skönt... Plus då slipper min älskling göra det :P
Maten står på spisen också, idag blir det kalops me potatis och sallad, mums... Så det är väl färdigt vid åtta tiden skulle jag tro, ska koka halva dan helst en hel dag!!
Längtar otroligt till helgen, på fredag har jag en arbetsinterjuv klockan 15.00 på Le Pain sen ska jag och älsklingen äta ute och sen på bio, och på lördag ska vi åka till svärföräldrarna i svenshögen och njuta av lite god mat och promenad ute i det fina vårvädret :) och på söndag blir det mys me älsklingen framför en bra film kanske :) Eller något annat smaskigt :P
Sitter och drömmer mig bort, ska bli skönt me sommar snart och hoppas jag får jobb så man kan hitta på lite mer saker än nu och sen åker jag ju till Spanien i 2veckor i slutet av juli.... Hade gärna åkt me älsklingen någonstans men det får bli nästa sommar, bara han och jag underbart... Men nu måste jag läsa lite...
Bild lånad ifrån goggle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0