Trevlig Helg!!

Har haft en underbar bra helg =) I fredags var jag ute me några klasskompisar på Afterwork, hade grymt kul och jäkla vad vi skrattade... Skönt att umgås som vänner utan att tänka på skolan hela tiden... Kom hem runt halv ett tror jag... Vaknade utav solen i ansiktet på lördag morgon strax innan 11 =) Underbart men usch jag mådde som jag förtjänade, hjärtat skulle ut på kvällen och fira Simon som fyllde 25 i veckan som var... Så dom skulle ha en grabbkväll =) Så jag hade lite egentid, skönt... Lagade curry kassler me potatis, fruktsallad och grönsaker me dipp... Hade en riktigt myskväll framför mello och lite filmer... hjärtat var väl hemma runt halv fyra, fyra tror jag... Vi satt och åt lite nattamacka och pratade till klockan var 6 tror jag... Mysigt som f*n.... =) Sen gick vi och la oss... Idag har vi kollat film, vi såg Due Date, grym film men man blir lite förbannad på en av huvudrollerna =P Nu ska vi äta, har lagat vitlökskyckling i ugn me ris .... mumma gott ska det bli... Efter det ska vi kolla på Trassel =)
Hoppas alla mina läsare haft en underbar helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0