Sol ute !!

Äntligen börjar det bl lite vår ute.. Längtar tills man kan ta på sig vår jackan, orka gå runt me vinterjackan fortfarande... Bara det inte börjar snöa igen, det snöade ju igår...
Idag blir en lugn kväll hemma framför film, älsklingen har tenta idag klockan 14.00 så man blir själv ett tag, skönt me lite egentid, ta en dusch,fixa en hårinpackning och ansiktsmask =) Älska livet och sig själv..
Just har ju glömt berätta att jag åker till Spanien me mamma, Amanda och bästa brorsdotter Arwen den 28juli te 11augusti, ska bli så undertbart skönt att komma bort och sola och bada...
Finns inte så mycket mer att skriva förutom att jag pluggar på som vanligt, 2kurser avklarade och godkända, söker jobb som en gnu eftersom jag har sommarlov och då får man inga pengar från csn och har ju som sagt räkningar att betala... men men nu ska jag spela lite mario kart =)
Vad tycker ni? ska jag klippa mig vilket är eran favorit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0