Mkt att göra men ingen tid!!

Har inte hunnit uppdatera så mkt eftersom har haft 3 tentor i 3 kurser plus 2 uppsatser på en vecka och kommer ha tenta varje vecka nu i en månad framöver... Så finns inte så mkt tid över till annat än att plugga men i dec är man färdig utbildad så det är så jävla skönt.. Slippa sitta hemma och vara arbetslös och inte ha något liv !! I helgen som va så var jag hemma bara förutom på fredagen, då åkte jag och hälsade på Hannah som jag bara träffat en gång för typ 5år sen om inte mer.. Vi klickade så bra rent personligt och vi tänker likadant... Stört skön tjej med hjärtat på rätt plats och snabb tänkt =) Sen slappade jag resten av helgen me älsklingen, orkade inte göra så mkt eftersom hade haft mkt i skolan och så... Nu till helgen kanske jag ska på afterwork me klassen igen men får se vad det blir har inte riktigt bestämt mig vad jag ska hitta på, får se vad älsklingen ska göra... Vill åka till svärföräldrarna så jag får sy vår gardinerna snart plus äta svärmors underbara goda mat ;)
(men inte bättre än mamitas mat) Nä nu ska jag hoppa in i duschen efter ett hårt och svettigt kondition pass på gymmet och invänta min älskling som tyvärr har gått och blivit sjuk =( stackarn.... ska ta och pyssla om honom idag och imon när vi båda är lediga, förhoppningsvis är han sugen på spela lite mario kart imon när vi är lediga =P
Nope nu duschen sen laga mat !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0