Plugg helg!!

Jaha sitter i soffan och lyssnar på klassisk musik medans jag och hjärtat pluggar =) Jaghar tagit en paus så tänkte uppdatera lite, har så himla mkt att göra denna vecka som kommer, 2st prov och 2uppsatser som ska redovisas... Men men livet är en utmaning, håller på att söka jobb också =) Inte så långt kvar nu tills våren kommer, kommer bli så underbart skönt... Vi skulle egentligen åkt till svärföräldrarna igår men dom skulle iväg så vi åker till dom nästa helg ist, ska sy upp vår gardinerna, så det blir lite mer vårkänsla hemma =) Vad har jag annars gjort i helgen, inte så mkt. I fredags var jag å yppet strålande humör =) Jag och älsklingen storstädade och jag tvättade...Och igår satt vi och spelade Mario Cart hela kvällen och hade pizza buffé =) Mums va gott :)
Har inte gjort så mkt mer denna helg, varit lugnt och skönt, hoppas på mer tid nästa helg och bra väder som det är idag, vill in till stan och dricka min chai-latte som är sååååå gott!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0