Mkt som ska göras men så lite tid!!

Har hur mkt som helst att göra i skolan, måste plugga till 2st prov till v.8 och samma vecka ska 2st projekt arbeten vara klara, massor att hinna med men så lite tid...
Pluggar så mkt som jag kan och orkar, men efter 2-3 timmar så blir man ganska slut i huvudet av alla nya ord och allt att hålla reda på..
Jag vill göra om min blogg men vet inte hur är as kass när det kommer till sånt :(
Men ska väl försöka lära mig tids nog när jag väl får tid över :)
Nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem så vi kan gå ner och träna :)
Mår så bra av att träna, sover mkt bättre och känner mig så himla mkt piggare!
Idag ska jag göra köttfärs röra me bakpotatis så vitt Jim vill åka och handla det som saknas så jag kan laga mat ;) Hoppas på det bästa annars får jag väl ta bussen och det är segt då det tar lång tid fram och tillbaka, måste hinna träna och laga mat innan American Idol börjar klockan 20.00 !!
Men nu ska jag göra något vettigt ist, har ju redan diskat så kanske byta om te träningskläder :)
Bild från nyår på mig och älsklingen
Dom röda tjejerna på nyår :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha kul att vi alla är röda, plus att vi står så att våra hårfärger är varannan;) haha

2011-02-03 @ 18:53:36
URL: http://tranquiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0