Hemma helg!!

Denna helgen blir hemma då man festat i 2helger i rad =P Får ta det lite lungt när plånboken tynar snabbt... Ikväll blir det mys me hjärtat, ska laga bakpotatis me kyckling/curry röra och sallad, imon ska vi baka pizza, älsklingen gör världens goaste pizza =) mums.... Sitter hemma just nu och väntar på att hjärtat ska komma hem så han kan hjälpa mig med sängkläderna, har tvätt-tid idag kl 16-19. Åhh ser verkligen framemot denna helg, ska bli skönt att få vara hemma me älsklingen och ta det lungt, massa kärlek och mys vill jag ha =) Skulle egentligen på sexparty ikväll hos Sanna men icke, får bli en annan gång, det är nu man önskar att man bodde i Std men snart blir det så hoppas jag...
Men ska vila lite nu så jag orkar vara uppe lite länge ikväll ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0