Helgen slut!!

Jaha då var denna helgen slut, tiden går så fort tycker jag =/ Men gud vikken underbar helg det har varit, i lördags var det underbart väder så jag och hjärtat åkte till skansen krona och tittade på den underbara utsikten och åkte skridskor nerför backen haha var så halt =P Sen hem och mysa och baka pizza tesammans och kolla en massa LOST... Idag har va slappat och myst, hunnit måla mina naglar har jag gjort också =) Gjorde klart mitt projekt arbete också så nu denna vecka som kommer blir bara en massa plugg inför våra 2prov vi har v.8 .... men det kommer gå bra.... =) hoppas jag...
Så nu i veckan kommer jag inte ha så mkt tid till annat än att plugga men ska försöka hinna annat viktigt också... Längtar så tills den 25:e för då ska vi storhandla igen, det är alltid lika underbart och roligt att storhandla, en av höjdpunkterna på månaden... Så himla skönt att inte tänka på pengar hela tiden =)
Men men lägger in lite bilder från helgen...
Hjärtat uppe vid skansen krona
Moi =)
En av 3st ogräddad
Färdig gräddad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0