Alla hjärtans dag!

 

Min älskling Jim!

Det finns inget finare än just DU, det finns miljontals saker jag kan säga om dig...

Alla mina dagar och nätter vill jag spendera med just dig, varje natt vill jag somna

i din famn och varje morgon är det första jag vill se är dig!

Trodde aldrig att jag skulle ha en sådan tur och träffa en sån fin person som dig,

med ett leende som lyser upp den annars så trista vardagen och ett hjärta av renaste guld.

Du kan få vikken tjej som helst att smälta, du får ens hjärta att dunka snabbare…
Du får mig att bli helt knäsvag, jag ger dig mitt allt och jag vill inget hellre än att göra dig lycklig. Ser framemot alla våra drömmar vi delar och som kommer uppfyllas inom sin tid.

Du gör mig lycklig genom att bara vara du och älska mig som bara du kan!

Älskar dig Jim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0