Lunget efter stormen!!!

Äntligen hemma efter en lång dag i skolan, helt slut är jag även fast jag inte borde vara det men har väl brist på någon vitamin i kroppen för så trött som jag är borde man inte vara....
Ställde min klocka på 6.30 imorse för jag trodde jag hade engelska 8.30 men d hade jag inte.... Vaknade när klockan ringde men orkade inte gå upp så somnade om till klockan kvart över 9 ist och vaknade och tänkte shit nu ahr jag försovit mig, fan också... Pappa körde mig te skolan så jag var där 10 men när ja väl kom dit så hade jag inge lektion och tyckte fan va konstigt... Sen träffade jag en klass kompis och frågade varför vi inte hade engelska på morgonen och då sa han men Natta vi har det på eftermiddagen på tisdagar och morgonen på torsdagar...
Så jag måste vart helt lost i huvudet imorse för jag var sten säker på att vi hade engelska på morgonen men men jag kom iaf tid till samhällskunskapen som började kl 11 :)

Nu är det 4 dagar kvar tills min sköldpadda kommer och åhh så underbart det ska bli... saknar honom massor varje minut av dagen... går inte en sekund utan att han finns i mitt huvud.... vill alltid vara honom nära finns inget som är så underbart som att få vara nära honom....

Men men nu kommer jag itne på mer att skriva är för trött...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0