Längesen!!

Ja det var ett tag sen man skrev, haft mkt att göra på sistone, jobb och skola man ska hinna med plus allt annat som man håller på med.... Finner ingen tid till allt som ska göras innan flytten men bara att andas och ta det lungt, det löser sig alltid i slutändan på något sätt (",)

Idag åkte mamma till Chile och det känns rent ut sagt förjävligt, ville inte att hon skulle åka, grät jätte mkt igår för det känns jobbigt att hon sks vara bort i en hel månad... det är ju 1månad mindre man får vara med henne innan man flyttar, kommer bli jobbigt att flytta så långt ifrån mamma och pappa...
Kommer kännas jätte konstigt men man måste ju bli vuxen och bilda sig ett eget liv, även fast mamma och pappa alltid finns kvar där så känns det ändå konstigt.... men jag ska nog fixa det, dom får komma och hälsa på mig och jag dom ;-)

Sitter och försöker funderar ut hur jag vill ha det i lägenheten, jag vet på ett ungifär hur jag vill ha det, får bara försöka övertala Jim också :-P men det ska nog lösas, "i have my ways" *hehe*
Lägenheten kommer bli så underbart snygg och så mysigt :-)
Jag räknade på hur många kuddar vi kommer att ha i sängen och blir det alla hans plus mina så blir det 9st kuddar i våran säng plus 2 täcken :) Kommer bli som ett kudd land :) mysigt som satan...

Men nu ska jag fortsätta prata me min söta lilla sköldpadda som väntar i telefonen:)
Skriver mer imon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0