Nu börjar livet faktigst kännas skönt!

Sitter hemma själv me min dynamit och cigg men lika glad är jag för det, skönt med lite kvalitets-tid me en själv också... Man behöver sånt ibland för att reflektera över saker och ting, livet börjar kännas lättare nu efter alla bravader denna dag...

Jag och Jim la in en intresse anmälan på en lägenhet i Stenungsund idag =) Så vi får la se om vi får den, hoppas på det iaf, skulle bli så himla underbart och starta en liv tillsammans på en plats där jag känner mig hemma...
Allt känns så overkligt, att jag och Jim ska flytta ihop att vi faktigst är flickvän och pojkvän.... Allt går så fort men vad gör det? Ibland måste man våga chansa i livet och se vad som händer.

Alla männsikor är ovetande om framtiden och det är det som gör alla beslut unika och spännande så varför inte släppa alla värderingar och satsa ist.... Folk klagar på sina liv men va fan, har dom chansat i sina liv? Hmmm låt mig se, nja tror inte det... Ibland när man chansa så blir det inte som man tänkt sig men vad gör det? Man lär sig och det är en erfarenhet man får...

Jag har blivit väldigt posetivt på sista tiden, brukar ju vara skeptisk och orolig hur allt ska lösa sig men varför vara det? Varför inte bara låta saker och ting ha sin gång så urartar sig allting på bästa möjliga sätt... Livet blir till vad man gör det till...

Nu ska jag ringa Jim och sen kolla tv för att sedan sova, imon blir städdag för hela slanten!

Sov gott alla posetiva männsikor och ni andra ändra inställning så ska ni se att livet är underbart =)

Natali*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0