Kom igen jag vet att du vill!!

Tänka sig att en rubrik kan kännas och vara så intressant ;P

På tal om något som är så hyper intressant för er att läsa =P kanske inte så kul men kul för mitt hjärta att läsa!!

Jim!
Du är den mest underbaraste kille jag stött på, du är lika intressant nu som du va för 8år sen, gud vad jag önska att vi hade hållt ihop sedan högstadiet, nu blev inte fallet så men som tur va så hittade vi på något lustigt sätt tillbaka till varandra efter 8år ifrån varandra...
Trodde aldrig i min vildaste fantasi att vi skulle bli ett par igen och verkligen inte att du va så öppen när det kommer till intima saker... puhhh.... oppps* ;P
Men om jag ska bskriva dig med 3 ord skulle det vara: intressant, rolig och sjukt underbar .... Du har alla egenskaper jag söker hos en person, alla dom där fina kvaliterna som bara få männsikor har... Jag vet att avståndet mellan oss tär på oss båda 2 men vi båda sätts ändå på prov genom att vi bor så långt ifrån varandra, det är jobbigt meb klarar vi detta så finns d inte så mkt som kan sära på oss...
Man måste försöka blicka framåt och tänka på hur underbart det är vi vi ses och hur underbart det kommer att bli när vi väl flyttar ihop...
Du är allt jag vill ha och jag skulle aldrig såra dig eller föråda dig, kommer alltid vara ärlig mot dig även fast sanningen kan svida i vissa lägen...
Finns så mkt jag vill uppleva med dig och göra men allt har sin tid, vi kommer ha det så underbart tillsammans, vi är så lika på många sätt men ändå så olika...
Det är det som gör oss till ett super par som klarar alla hunder som finns =P
Jag tror att vi kommer klara allt vi stöter på, finns nog inget vi inte klarar av...

Men nu älskling ska jag gör en sak du bad mig om =P ooohja babi jag vill!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0