Känner mig lite tom idag!

Sitter hemma och jobbar me bilder...
Har inte gjort så mkt idag..
Tvättat och jobbat det är typ i stort sätt det jag gjort...
kollade på st-hem ifall det hade kommit några mer lägenheter och det hade det :)
Men inga 2:or som jag och Jim söker med 2st 3:or, lite väl stort men jag har plats 1-5 i kön och det är bra men dom kostar 500:- mer i månaden men ska prata lite me hjärtat sen så får vi se :)
Vad händer idag då, fredag och allt...
Ingenting faktigst, ska vara hemma och inte gör något, pank och sjuk är man inge kul alls...
Hade velat mysa me hjärtat men tyvärr är avståndet där igen :(
Uscha känner mig en aning tom idag, inge kul alls...
Vet inte varför faktigst, känns som om jag har en stor klump i magen men av vad vet jag ikke...
Tycker inte om att känna så, avskyr det men men bara fortsätta kämpa så kommer det snart att lösa sig hoppas jag...
Har en uppgift i engelskan som ska in på söndag senast och jar har inte ens börjat :(
Fuck måste göra den men har inte köpt boken än, hur ska detta gå...
Ingen bra dag idag ...
Nej nu ska jag lägga mig under täcket och må dåligt och hoppas att morgondagen blir bättre...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0