Fan vill inte åka !!

Fy i helvete vad jobbigt och tomt det känns... Sitter på tåget på väg hem till Sthlm igen efter 8dagar i Stenungsund som har varit helt underbara... Vill verkligen inte åka hem, längtar inte hem för 5öre ... Finns ingenting i sthlm som håller mig kvar förutom mamma o pappa .... och mina 2st ögonstenar brorsbarnen Arwen och William så klart men utöver det finns det ingenting... Och varför ska jag bo någonstans där jag känner mig inte hemma och känner attt jag har inget där att hämta eller göra?

Alla tankar cirkulerar runt allt och inget fast ändå så finns det bara en sak jag i huvudet och det är dig... Att man kan sakna en person så mkt som jag gör med dig är helt ofattbart... Vill bara se dig djupt i ögonen och se hur dom glittrar likt en stjärna glittrar på natten... Allt jag vill är att vara hos dig, försöka känna mig trygg och försöka få allt att gå ihop på något jävla vänster..  Att det kan göra så ont i en för att lämna en person, hur man bara vill skrika ut hur ont det gör i hela en och hur det känns som om sitt hjärta går i tusen bitar och det är svårt att få luft... Allt man vill är att åka tillbaka och säga här är jag, ta mig och släpp aldrig taget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0