En härlig dag ute!!

Ligger hemma i soffan och är helt slut, har varit ute hela dan me mamma och Arwen, grillat korv och åkt pulka, så nu är man riktigt trött...

Nu är det bara 3dagar kvar tills jag får vara i din famn, känna din värme och kärlek. Längtar så jag dör, saknaden är så stor och den tär på en varje dag men förhoppningsvis blir det ändring på det snart =) Men man får ta vara på tiden när man väl ses =) Visst att avståndet är ett stort hinder men allt går bara man har viljan till det så funkar det mesta..

Va händer i veckan då? Jo imon är d plugg från 11-13.10 sen klockan 17 möta Mimmi i Farsta för att träna 2timmar, sen onsdag är man ledig och då blir det träning 2timmar och läsa lite historia och engelska... Sen på torsdag åker man äntligen ner till Stenungsund igen =)

Helgen som var, var helt underbar :) Fyllde ju år i lördags så då hade jag middag hemma med dom närmaste, det var jätte trevligt sen åkte jag med Amanda te skogås och festade hela natten nästan, jag däckade först av alla :( men men jag mådde som jag förtjänade igår, inge kul men men roligt hade jag..
Nu ska jag vänta på att älsklingen kommer in på msn, prata lite me honom sen sova... Upp tidigt imon ...

Bjuder på bild ifrån min födelsedag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0