Då var man tillbaka i skolbänken!

Japp så är det faktigst =) Började i måndags, läser Eng A och Historia A på distans och Samhäll A på dag tid =) Känns så jävla skönt att ha kommit igång med studierna igen och denna gången ska jag fanimej lyckas hela vägen, låt det ta den tid det tar, ska stå där i slutändan med mitt betyg i handern och känna mig stolt att jag klarade av det.

Pratade precis me snutten min, han frågade helt spontant hur jag ville inreda lägenheten ;) han är så underbar, har en bild av hur jag vill att det ska se ut och självklart jag är tjej så det blir ju som jag bestämmer =P han kan få vara med på en liten bit =) Hoppas verkligen på att vi får lägenheten, skulle vara så underbart, kan knappt bärga mig... Kommer bli så skönt att komma "hem" igen och starta ett liv med en person som betyder mer än ord kan skrivas eller säga...
Älskar att sitta och prata me honom i timmar som natten till idag, visst det är lite jobbiga saker man pratar om men säger som snutten gör, kärlek växer bara mer och man får starkare band till varandra ... Han är så himla underbar, trodde aldrig vi skulle hitta tillbaka till varandra efter 8års tid ifrån varandra, självklart har man tänkt på honom bit vis men aldrig på att han skulle älska mig så mkt som han gör...

Snart är det bara 1vecka kvar tills man åker ner till Stenungsund igen, ska bli så jävla skönt och underbart, mår så bra när jag är där nere... Blir party på fredan för hela slanten, fyller ju år nu på lörda blir stor tjej nu hela 23år och det måste ju firas när jag kommer ner =)

Nu ska jag nog sova och drömma om oss o våran lägenhet =)

Bjuder på en bild på snutten Jim och bästisen Alex =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0