Då fyllde man 23 (",)

Jaha ja då var det lördagen den 16jan 2010 och lilla tjejen Natali fyller 23 år idag :) Pratar om sig själv i 3:e person hehe =P Känns inte ett dugg konstigare än att vara 22 bara ett steg närmare 25 =) Vad händer idag då? Ja ni inte mkt, ska ha middag hemma me dom närmaste bara och en massa vin ska drickas för min del eftersom det är min dag =) Hade gärnat gått ut och firat men det får bli nästa helg när jag ska ner till Stenungsund och ut och svänga mina lurviga me dom bästa =) Har en känsla av att det kommer bli kanon, dynamiten och bosén ska flöda hej vilt =) Tänka sig att tiden går så fort känns som om d va igår man va liten och hade inga problem eller bekymmer, men ack så glad jag är ändå =) kär o galen i pojken Jim som är den bästa !!

Sitter hemma i ensamheten som varje helg och lyssnar på mitt nya favvo movie soundtrack som självklart är Sherlock Holmes, så grymt bra musik det är i den filmen. Var ju med mitt hjärtegull Jim och kolla på den på bio när jag var nere i Stenungsund, skit den är grymt bra. Ska lätt köpa den när den kommer ut på blueray =)

Sitter coh fundilerar på om man kanske ska sova klockan är ju ändå 01:52, mkt som man ska hinna me imon innan alla kommer =) Nja blir nog spela Harpan några timmar till ;)

Bjuder på en bild från förra året när jag fyllde år



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0