Börjar bli ljusare!

Har hänt mycket på senaste på väldigt kort tid men nu kanske livet känns lite lättare...
Var hos studievägledaren igår på centrum vux och sökte till 4olika kurser och en yrkesutbildning så förhoppningsvis kommer man in så man kan börja plugga... Skulle underlätta en massa saker för mig.. Vad har man mer för planer då? Jo man kommer förmodligen flytta ner till Västkusten snart igen, ska bli så otroligt skönt att komma hem igen och börja umgås me alla gamla kompisar igen som man tyvärr tappat kontakten med ...

Mkt som händer, idag blir det lite jobb och sen iväg me pappa till Malou en stund sen hem och då kommer min favorit blomma hit, dricka lite vin och prata om allt mellan himmel och jord, vi har ju tyvärr inte hunnit umgås eller prata så mkt på sista tiden men ikväll ska pratas :)

Ska väl försöka komma igång me träningen också och försöka ännu en gång att sluta röka, det är svårt med tanke på omständigheterna men men får trappa ner...

Åhh Jim min älskling saknar dig så otroligt mkt hoppas veckorna går fort så man kan få kramas me dig igen, sen får du allt ta och komma upp till mig, finns en massa skoj vi kan hitta på ska du se =P

Men men ska väl spela lite nu...

/Natali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0