Min helg och vecka!

Har inte skrivit på länge utav 2st anledningar:

  1. Varit magsjuk
  2. Hjärtat mitt har åkt hem

Min helg var helt underbar, mitt hjärta va ju här han kom i fredags..
Han skulle komma klockan 16:45 men han tåg var inställt så han fick ta ett senare
tåg och det var 1timma försenat så han kom fram 18:55 men det gjorde inte så mkt
för huvudsaken är att han kom fram till slut :)
Vi körde pappa ut till Lidingö till Malou sen åkte vi hem till mig, där alex, jenny och william väntade
för vi skulle köra dom hem, efter vi gjort det åkte vi och handla och då va la klockan nästan
21.30 på kvällen. Väl hemma så lagadevi mat tillsammans, blev tacos :)
Sen tappade jag upp ett bad med skum och tända ljus, så upp till badrummet me vin och
hjärtat, tog ett långt mysigt bad med vin, och självklart pianomusik som vi båda älskar.
Satt och prata om allt mellan himmel och jord i säkert 2-3 timmar, jag brukar max bada
30min typ :) Men nulog ju hjärtat där så då kan man vara kvar i evigheter :)
Sen hade vi en natt jag aldrig glömmer *WOW*

Sen på lördag väckte han mig på .... *mumsigt* vi tog en dusch och sen lagade han frukost åt mig:)

Sen låg vi i sängen och gjorde så lite som möjligt, sen kom mamma och hämta oss, eftersom

vi skulle äta middag hemma hos Göran me han o mamma, var trevligt och mamma och Göran tyckte

jätte bra om Jim :) Sen insjuknade jag på natten till söndag spydde hela natten så det var mindre skoj

så på söndag när jag vaknade var jag helt förstörd, så jag och hjärtat log i soffan hela dan och kollade

på film, sen började hjärtat må dåligt och spy så vi båda log och mådde dåligt och tog hand om
varandra :) Mysigt var det iaf eftersom vi var ju sjuka med varandra :P
Sen på måndagen åkte han hem och gud va jag grät när jag kom hem, sjuk och jävlig helt ensam,
först då förstod jag hur mkt jag älskar honom och hur mkt han betyder för mig, han är mitt allt
och jag önskar vi bodde ihop redan nu men snart så...

Sen resten a veckan var piss jobbig eftersom var sjuk så fick leva på blåbärssoppa och ramlösa:(
Plus at hjärtat mitt inte va hä :(
Men men bara vänta nu...

bjuder på en av mina favvo bilder på min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0