Jim Jansson!

Min älskade Jim!

Finner inga ord för att beskriva mina känslor för dig, har försökt men allt
låter likadant tycker jag.

Du är det bästa som någonsin hänt mig och utan dig i mitt liv skulle livet
vara alltför tråkigt och tomt o ensamt.
Du fyller mitt liv me kärlek, lycka, värme, trygghet men framför allt tillför du mitt liv
med glädje.
Du är så underbar på alla sätt och vis och jag älskar din personlighet.
Du är unik på ett sätt som inte många besitter och aldrig trodde jag att
vi 2 skulle bli ett par igen efter alla dessa år ifrån varandra men när vi träffades
igen så var det som om alla känslor kom tillbaka på nytt men denna gången var
jag säker och mer mogen än vad jag var när vi gick på högstadiet.

Allt känns så rätt me dig, allt känns så lätt...
Du får mitt hjärta att slå ett extra slag, du får min puls att öka till 300 och du får mig
att bli nervös, du får mina ögon att blänka :-)
Jag kan vara mig själv med dig utan att det känns fel, du försöker inte ändra på mig
utan du älskar mig för den jag är med alla mina fel och brister precis på samma sätt
som jag gör med dig...
Aldrig skulle jag såra, ljuga eller bedra dig på något sätt, du är mitt allt och du är det
finaste och dyrbaraste jag har i mitt liv.

Den dan vi flyttar ihop kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv, att få vakna brevid dig
varje morgon för att sedan få somna i din trygga, varma famn..
Kan livet bli bättre än så?
Jag försöker formulera mina känslor i ord men det är svårt för känslor går inte att beskriva men
jag ska visa dig på alla sätt jag kan för att du ska se hur mkt du betyder för mig och hur lycklig
du gör mig varje minut att dagen även fast avståndet är 65mil men bara fram tills vi bor
ihop och det klarar vi, det känner jag på mig.
Självklart är det jobbigt och man blir lessen men samtidigt är det nyttigt och bra för oss att
sakna varandra och ge vår kärlek och vårt band till varandra att växa mer och mer och blir ännu
mera starkt än vad det redan är..

Allt känns så overkligt på nåt sätt men varje gång jag vaknar så vaknar jag med ett leende
på läpparna för att du är min och det var längesen jag kännde sådan lycka..
Du fick mig att vilja leva igen och se livet som en posetiv sak istället för en negativ aspekt..
Det finns inget som kan få mig att sluta kämpa och vilja, den dan jag slutar kämpa är den
dagen du ber mig sluta men jag kommer aldrig sluta vilja, viljan kommer föralltid att finnas där.

Självklart känner vi inte varandra in på själen men ju mer tiden går och ju mer vi lär känna
varandra ju mer växer min kärlek och mina känslor för dig.
Saknaden efter dig är stor och det gör ont i hela mig.
Men tanken av att du alltid kommer finnas där gör dagarna lite lättare att ta sig igenom,
tiden går ju framför allt snabbt även om det känns jobbigt och tungt och känns som en
hel evighet så löser vi det tillsammans...

Och imon ses vi äntligen igen och det ska bli underbart.
Du är min prins och jag din prinsessa och detta är våran saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0