Hemma i stenungsund igen !!

Japp sitter hemma hos bror i stenungsund :)
Landade på Landvetter flygplats igår väldigt sent så bestämde mig för att ist för att åka till steungsund mitt i natten så stannade jag hos Jessica inne i stan ist :)
 Och idag har vi haft en hel dag på stan,
 lunchat på pizza hut och shoppat lite :P
 Sen kom mitt hjärta som jag inte sätt på länge och möte oss :)
Gud så underbart det var att få se honom igen och omfamna honom :)
Pirrar fortf lika mkt i magen som första gången :P
Sen gick vi till centralen och tog några öl för att sedan bege oss till stenungsund...
Och nu är jag hemma hos bror min och imon blir det fest :)
Lilla gumman Angeliqa fyller 21 på söndag men vi ska fira henne imon så det ska bli skoj :)
Sen finns det en annan sak som händer i helgen men det är en hemlis :)
men ack så mysigt det kommer att bli :)

Åhh var inte ens en timma sen jag såg hjärtat mitt men åhhh saknar honom redan och det
där pirret i magen sitter fortf kvar, blir aldeles varm i kroppen av bara tanken på honom, och
ni ska bara veta allt bus vi hittade på när vi satt på tåget ... *hehe* jag är inte den som är den ;)
Men åhh älskling vill ha dig hos mig nu, saknar din närhet, värme och allt...
Men imon får jag äntligen pussa på dig igen och det ska bli så underbart :)

//*Natali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0