Alla hjärtans dag!!

Japp då har vi kommit till denna dagen som betyder mkt för mig, varför vet jag inte den har bara gjort det sen jag va liten.... Tyvärr bor min älskling 65mil ifrån mig och jag ifrån honom och det suger.. Vill ju vara hos honom just nu, inte bara för att det är alla hjärtans dag... Vill alltid vara hos honom, avståndet tär på en och man blir speciellt känslig nu när man är sjuk...

Uscha lir verkligen inte bättre, febern har iaf gått ner från 40 till 39 men ändå känns det som om jag brinner upp, har ont i varje del av min kropp jag äger och har, har en tid hos läkaren på tisdag så då får man reda på varför jag varit sjuk i 2månader, tro mig har haft allt man kan ha som männsika...
Försöker äta men ingen aptit oc känner ingen smak ändå, och min bäbä mår också dåligt, vill va hos honom och badda hans panna me en kall handduk och hämta dricka om han blir törstig eller mat om han blir hungrig, sådant en flickvän ska göra för sin älskade när han är sjuk men fråga är då är det rätt när ven tjejen ä sjuk... ?
Hmm ja självklart, jag är ju fan inte döende heller :P hehe
Men men skämt o sido, jag gillar göra saker för min älskling för han uppskattar det och han gör exakt lika mkt för mig :)

Men nu ska ja försöka få i mig lite mat och vila och vänta tills min älskade ringer...


Kommentarer
Postat av: Jen

Fortfarande inte bättre?? Krya på dig :)

2010-02-14 @ 19:36:23
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0