Stenungsund imorgon!

  • Nu har äntligen kommit hem från mamma, har varit där hela dagen och hjälpt henne me en massa bestyr eftersom hon fyllde år idag :) Grattis till mammsen :)

    Vaknade imorse och var helt svullen i ögonen så nu har man inte bara halsfluss utan även en dunder förkylning plus bihålle inflammation, kan det blir bättre... Så less man blir asso... Men men bara le och va glad, lite alkohol löser allting :P

    Imon åker man äntligen ner till Stenungsund, blir borta i 8dar, ska bli otroligt skönt att få komma bort och slappna av och umgås me sköna männsikor man saknat massor... Har ju sett folket på snart 7½ år så det är väldig lång tid, får bli ändring på tycker jag...

    SÅ vad har man gjort hela julhelgen då? jo d ni har varit fullt upp hela julhelgen, inte en lugn stund...
    Vad fick man i julklapp då?
  • Pengar, flecce tröja, smink paljett, hårinpackning, högklackade skor, vinglas, skjorta, underkläder, en pläd te sängen, mascara, vänska me lotion och parfym

Var mkt nöjd med alla julklappar jag fick :) SÅ det vart en bra jul faktigst även fast man stressat som ett djur för att hinna med allt....
Men imon åker man äntligen så då man slappna av lite och ta det lungt, behöver verkligen det. Allt annat man måste fixa kan jag göra när jag kommer hem igen känner jag... tar en sak i taget blir galen annars...
Men nu ska försöka packa klart för att få med mig allt jag ska ha :) Är ju faktigst tjej så blir alltid en massa onödigt :P Sen hopp i säng och få några timmar sömn och imon blir det stress runt :P

Kramar Natali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0