Nyårsafon!!!

Ligger i sängen och har precis vaknat, är sket trött men jsg piggnsr nog snart till, en dusch och frukost sen är jag på top :) Vad händer idag då? Jo när snutten Jim har vaknat ska väl han komma hit men han brukar ha lite väl svårt att komma upp på morgonen, förutom när han sover här hos alex då vaknar han vid 8 :P Men nu har jag ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men någonstans hamnar man :P Det är inte så viktigt faktigst om man tänker efter, nyårsafton är som vikken annan dag som helst förutom att man dricker mer alkohol just denna dagen... Funderar på om man ska ligga kvar i sängen en liten stund till ;) Orkar inte gå upp har för ont i ryggen...

Men ska väl gå upp och göra mig ordning tar ju sin lilla tid när håret ska fixas, sminket ska målas och kläderna ska väljas :)

Ha ett gott nytt år alla!!

//*Natali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0