Jul Handlat me mamita (",)

Vaknade relativt tidigt ida, skönt :) Sen vi 2-tiden kom mamma och hämta upp mig vi skulle åka till Nacka Forum och handla julklappar :P slutade med att jag fick köpt en massa till mig ist :) Men självklart julklappar också :)
Till mig köpte jag en ny jacka, 3toppar, 2par vantar, ett par svarta jeans, armband och en väska :) Så nu är jag nöjd :P Men 2000:- fattigare :( men men jul är dyr årstid...
Nu har jag äntligen kommit hem efter en hel dag i Nacka Forum, uscha tycker inte om att springa i affärer under juletid, folk är så himla stressiga hela tiden och det är alltid fullt me folk.
Imon kommer äldsta brorsan John hit och stannar tills på lörda, ska bli trevligt, inte sett honom sen i somras.
Nu är det nästan bestämt vad som händer på nyår, åker förmodligen ner till Std över nyår, så d ska bli trevligt, träffa gamla kompisar och festa :)
Men men nu ska jag ta det lungt och varva ner, blir alltid uppe i varv när jag shoppar en massa, helt slut är jag... Blir nog relativt tidig kväll eftersom imon är det upp tidigt och jobba.
Bjuder på en bild från i sommras när jag och mamma var i Spanien :)

/Natali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0