I bilen på väg ner Std!

Nu sitter jag i me bror min på väg ner till Std, tacka pappa för jag fick låna det mobila internet :)
Är cp-trött eftersom är sjuk plus att lilla Alex vad på tvungen att ringa mig tidigt imorse som alltid när han är full och väcka mig, tack för den ditt offer... hehe nä men jag kom ju upp iaf :) Men jag glömde mitt vin, uscha inge bra men men systemet imon, det första man gör helt klart:) Sen blir det fika me Jim förmodligen, ska bli trevligt att få komma ner, har inte sett folket på 7-8år så man har förändrats en hel del :)

Men självklart kommer man sakna mammsen o pappsen, dom är så söta när dom säger "se till att inte göra några bravader nu som du brukar" med glimten i ögat eftersom det brukar alltid hända en massa saker när jag åker bort men får se till att hålla mig i skinet denna gången, eller försöka iaf :)

Har precis passerat Linköping så det går rätt fort också men tacka gudarna för trådlöst internet :) Har en torr hosta som vägrar ge sig plus haldfluss, uscha fy fan men men va fan då känner man att man lever :P

Men men ska surfa vidare lite...

//Natali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0