En utav dom bästa gångerna i mitt liv hittils!

Sitter hemma och tänker tibax på tiden i högstadiet, Det va verkligen den bästa tiden i mitt liv, aldrig har jag haft så kul som man hade på högstadiet, allt var så himla enkelt och lätt. Inga problmen och bekymmer som nu... Fan ibland när man tänker tibax på högstadiet får man ett leende på läpparna, hade önskat ibland att man gick på högstadiet igen :) Så mkt saker man gjorde som man inte fick, nu får man ju göra allt :)

Har bestämt mig för att läsa efter årskiftet eftersom blir ju arbetslös och då kan jag lika gärna få tummen ur röven och läsa min gymnasiekompetens som jag inte har... "ung och dum" Men kommer läsa en yrkesutbildning så efter 3år när jag läst färdig blir jag ekonomiassistent :) Ska försöka hitta den där posetiva inställningen och viljan så man lyckas. Men jag tror och hoppas att det kommer gå bra :)

Nu ska jag fortsätta jobba så jag blir klar med dom här pärmarna idag.

Bjuder er läsare på en bild ifrån nian, "plojkortet" :)


Kommentarer
Postat av: Jen

Yay du har uppdaterat bloggen :)Nu kan man ju kika in här lite då och då och se om du skriver något :)

2009-12-17 @ 23:38:31
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0