Dan innan jul!

Jaha då var klockan snart halv 7 på kvällen och jag har itne sovit sen igår, har jobbat hela natten och var hos läkaren imorse och fick penecelin för att jag fått halsfluss... Sitter och dricker ett glas Doless, mmm så gott :) Skönt att varva ner lite när man inte sovit på över ett dygn... Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka och handla mat inför imon och sen hem och klä den förbaskade granen... hehe inte så mkt för gran asso men men mamma ville ha det så :)
Och på toppen på allt stress och bök så har våran panna gått sönder så vi har ingen värme i huset och inget varmvatten... kommer så jävla passande.... *inte*... blir så trött... alltid ska d vara något..
Nu är det bestämt iaf att jag åker ner till Stenungsund på sönda me brorsan och kommer hem igen den 4jan, ska riktigt skönt att få komma bort och tad lungt och inte tänka på allt, känner att jag behöver det nu som mest...
Umgås med alla gamla härliga kompisar och bara va...
Men nu ska jag försöka göra lite nytta innan mamma kommer...

Kramar Natali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0